« What Are The Odds? | Main | Changing Face Of Chinese New Year »


Tuesday, 13 February 2007

Short Talk:

My pet dog is celebrating Valetine's a few days early. I came home from Penang and couldn't find the bloody mongrel anywhere. Before I left, I saw him playing with a black female dog from the neighbourhood. And now he's gone missing with that bitch.

Literally, that bitch.

Valentine's Day Revenge

It's Valentine's Day tomorrow.

There's one thing I don't understand about Valentine's Day.

Why is so much pressure and expectations put onto us guys to perform on Valentine's Day? I reckon February the 14th is one big freaking conspiracy theory set up by little girls to force their boyfriends into being extra sweet and nice to them, just so them girls could make their friends jealous.

For years, we are fooled into spending money and taking time off work to plan the ultimate Valentine's date and make our girls happy. In the end, what do we get? Nothing.

I say enough is enough. I say it's high time us guys hit back and them girls. Let's give them have a taste of their own medicine.

This Valentine's, instead of showing up at the front of her house with a bunch of red roses, just show up empty handed.

When the look of disappointment shows up on her face, tell her straight to her face that you have found someone new. You are dumping her and you're moving on. Confirm she will demand to know which one is your new girl. When that happens give me a call.

I will show up at her house pretending to be your new girlfriend.



Your boyfriend dumped you because of me. Jealous now?

I am so pretty.

144 Comments

Unregistered

wah im first!! Happy Valentine's day Kenny.. although you seem to dislike it.. hahaha

Unregistered

ya. i totally agree

Unregistered

i'm 2nd !! Happy Valentine's day Kenny...

Unregistered

wish u best of luck with NICOLE TAN

Unregistered

hi kenny, like the idea.will let u know if we needed u..:)

Unregistered

happy valentine's, everyone!

Unregistered

and yes.... chocolate box for all kennysia readers ^_^

[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅]

[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅] [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̅]

Unregistered

Happy Val-tinez Day! Girls do sweet things for their guys too and give thoughtful things..its not fair to say the pressure is ONLY on the guy!

Unregistered

So much for that rant, you have even readied your blog for Valentine's Day with those huge ass hearts and all the pink! I am more curious about that Rocher bouquet. Who is it for?

Unregistered

Wah... ah those Ferrero Rochers? Can I have some? :P

Unregistered

walao...like dat oso can ah? but then again, haha all the best in pulling that off with ur gf. lol i'll hear her complain soon enough

Unregistered

I am Number 10 AH, this is jibubiet the funnest game to play on ur blog, lining numbers

Unregistered

Goodness...
My bf dumped me bcoz of u??!!
M NOT jealous... T.T
Coz i dun even hav a bf~

Happy Valentinez day~

Unregistered

haha, good luck to ur doggy and Valentine's Day

Unregistered

If my boyfriend shows up at my door with you beside him, I think I'll be paying more attention to you and ignoring whatever he says and just concentrate on the "pretty" Kenny.

Unregistered

now thats fucking dark. i'll call u.

Unregistered

ARRRRGGHHHH... the last image was quite traumatising!!!!

Unregistered

Reali Ah, Then Gimme Ur number 1st..Kenny!!Muahahaha!!!

Unregistered

dont you wish you bf is *HOT* like KENNY...DOnt Cha?

Unregistered

in some countries, it is the girls who give the guys presents on valentine's day. so can't really say its girls who cooked up this idea of Valentine's Day. :)

kenny, are you dropping hints about some skeleton in the closet? *ahem*

its ok... we're an 'open' society, you know... ;)

Unregistered

don't you wish you were in japan? there, the guys get chocolates from the girls instead on valentines day.

Unregistered

HE!HE! EVERY YEARS I TURN UP EMPTY HANDED AT MINE GF HOUSE & TELL I AM HERS FOR THE DAY, SHE CAN DO WHATEVER SHE WANT WITH ME, COS' I AM A POOR FELLOW MINE GIFTS FOR HER IS ME,MYSLEF & I. HAPPY VAL DAY!!!

Unregistered

Yo thats good idea..... But, will you bring me to ur mom and gf too kenny??

Unregistered

goodness gracious...kenny!
btw...happy valentines!

Unregistered

kenny, u wore make-up??

Unregistered

wah...win liaoz lor...

ur last pic really win liaoz...

haha...

Unregistered

;)

Happy Valentine's!

Unregistered

Haven't you learnt that a bunch of chocolates wrappe d like incy princy lil flower bunches is like omg sooooooo last year, whoever your bf was, he was a real slack bastard for doing this to you! I almost cried and hyperventalated because of you! The last pic was so terribly sad! Not only that, but do I see a designer/remake of a LV in your hand the praque white one with colored stamp?? OMG.. you really are bad girl now kensy darling!
One thing I have to say though is.. WOW! To the chair! It's very designer, very! I like it a lot, actually I seen a lot of malay people got these chairs! it's so british/colonial.. bah! Anyway you puuché.. Enjoy your lil valentine with your boyfriend.. HAHAHAHA! And tell him next time he gets you (so last year chocolate flower bunch) to assure the designers at the gift shop to make sure that the papers is not BROWN PAPER look.. and dark move' purple, the colors just sooooo totally doesn't match.,.. and the female mind ticks like "Matching".. it's like going and buying your self a HUGE pair of underwear, but you cant fit it! HAHAHAHAH! see.. that doesn't match!
*cough*.. anyway, I seriously want that sofa, can I import one from malaysia?????????
OH. . . AND MISS KENNY-'LESIA.... I'm not jealous that he dumped me for you, cuz you got the outdated chocolate flower bunch(Gaaaaawd! Do I have to say, it is fricken sooooo last year) Also, on the first photo did you not notice how fat that teddy is!!!! Are you trying to depress kenny'lesia even more! First she is ugly girl, now you try and make her feel fat, gawly gawsh.. and that crazy grin that teddy got.. OOOOOOOH.. scarrrrrry!
Someone got kinky in Malaysia~~ btw.. is that a harrods bear, or a kupré one..

Unregistered

i didn't notice the LV multicoloure until you mentioned it ahahha

Unregistered

im jealous for what you're holding in tt picture....

Unregistered

Oh my god! Like holy giiiiina of paris hilton! I tol d you all it's an LV BAG.. see see can?
to be precise,, lv.. bag'let.. cuz kenny darling isnt posh girl style mah! very saddddd,, aw aw ..
SHIT! I JUST REALIZE,, THE TEDDY PIC ACTUALLY GOT BREST CANCERRRRRRR.. SEE HOW TEDDY GOT A BIG TIT.. AND THEN FLAT ON ONE SIDE,, plastic surgery these days, its so insulting! bah!

Unregistered

i think i fainted.

Unregistered

Oh, kenny... you are not suppose to do that kissing pose... does not suitable.. ahhaha

Unregistered

awwhhh...if my bf calls you..i think i'll thank him for that cuz i can get to date with you..hahaha...

but then again..i'm still single lah..==

Unregistered

HAHA...Let's see how your day will end by the time you meet her empty handed.

Kenny,
As long as you're being loved and you love ppl, everyday is Valentines...

p/s: post a blog for us after valentines, tell us what happened !

Unregistered

wah. i love my date turn up tomorrow with at least something.

Unregistered

*rolls eye*

Happy lovey dovey Valentines Day, kenny.

Unregistered

dammit! i want that feraro rocher!!!!!!!!!!

Unregistered

u're a faggot..

Unregistered

dude, ur hilarious! the bunch of chocolate flowers add to your allure! :) haha!

Unregistered

HAHAHA...how true!

Unregistered

You are bad... =(

btw,,

happy valentine

Unregistered

Just had an arguement with my boyfriend , and tommorow is V-day .. How upsetting ?

Unregistered

Confirmed liao. Still can deny that you're gay some more.

Unregistered

I never celebrate V. Day before. I think ever received roses on tht day but not from the person i love. Always thinking of how will it be when e day come. But i only know my ex bf only reacted tht it was just another normal day for him. He never remember when was tht day and believed it was on 30 Feb coz he never even think when I was talking. Kinda sad rite.

Unregistered

geeez, my man just told me exactly the same thing! instead of him - "the man" doing the same thing over and over again, why dont I come up with something this year, so the pressure is on! Im suppose to do something for the first time (teehee!)

ur right, that did sound unfair, hey girl frens, its time we stop being demanding and pamper our men on valentine's day!

Unregistered

Come on la, don't you all notice it's different in every culture how Vday is celebrated?

In japan, guys hope to receive chocolates from girls on this day, then on the 14th of march (or is it april) they return the favour by doing something equally nice for the girl. (Thus a couple is formed.) If a guy didn't receive any choco on that day, then he's considered a loser.

In France, the french men give the ladies rose(s) and that's it. No cheese, no choco (unless the guy wants to add extra), no french bread.

How the south east asian (or most asian) guys tear themselves up to make the perfect vday for the girls. Why? God knows.

Unregistered

since rocher bouquet is outdated, can replace the rochers with fried fishballs mah. hahaha.. such silly idea.

Unregistered

gosh...tonite gona get nightmare...
you're..so...pretty....
*blueeeekkk*

Unregistered

if the guys are all gonna do that...

wont u be superbly busy running everywhere?
HAHAHA

happy v day to u!

Unregistered

Hahaha... nothing worst than losing to the opposition sex man!!!

Unregistered

ahhhh kenny you're the prettiest! :D

Unregistered

haha!so cuteee!! :)

Unregistered

LOL!!!
so mean la kenny!!

happy valentine's day anyways!

Unregistered

Once I gave someone I thought I liked, 2 box of chocolates and blue rose but she didn't appreciate. :(

Unregistered

well.... how to contact u lol xD

Unregistered

so gay!lol~

Unregistered

haha wtf. XD

Unregistered


Literally, that bitch.

Muahahaha, good one.

Unregistered

Oh well, I do agree that V'Day has somewhat being commercialised throughout the years. However, we still wanna treasure one another remarkably!

However, Kenny, you do look a bit gay-ish in that pic with a bouquet of chocs!!!

Unregistered

tomorrow a lot of girls will lost their 1 times to the boys so dont worry thats the thing we are going for.boys no rugi one.....

Unregistered

you stupid kenny sia... i love my gf so much i wont do such thing to her! hey btw, happy valentines~

Unregistered

my guy's going out with another girl T.T

Unregistered

erm..i want a better valentine this yr. U couldnt ruin my plan!!

Unregistered

haha...Happy valentine's Day everyone.=)..valentine's day not so bad larr..=)..provided u are with sumone u love n its not alll bout flowers, chocs, sweets o expensive gifts..=)..its bout love..and with sumone you love, everyday is Valentine's Day..cheers...

Unregistered

Happy Valentine's Day Kenny!

Unregistered

Now, who's the owner to that beautiful bouquet of chocolates? ;) Happy Valentines' to all!

Unregistered

Kenny, can you fly over to Ipoh for me tomorrow? Hahah, my girlfriend's gonna tie me at a stake and burn me.

Unregistered

i gave my gf a mp3 player for Xmas
and she gave me a small packet of sweets
which is the same as she gave to her collegues.

i take her to restaurants and on rare occasion
she offer to give treat, is at coffee shop.
she says gals no buy gift for bf birthday is
rule u no know meh? strange that i never heard of it

she keeps says she is generous person but
still have not see it yet.
almost all her good stuff family/me give one
almost all cheep stuff she buy herself.

to dump or not to dump that is the question

Unregistered

thats lame, kenny. but i like it=) happy v-day

Registered

To put to rest some rumours, those bouquet of chocolates are neither mine nor what I gave to another person.

Those are actually a gift that a friend of mine has received, and I'm just using them to pose. That's all! :)

Unregistered

Yes, I do believe that Valentines is some conspiracy small girls came up with. Besides, is'nt it to remember some dude's death?

Anyway, Happy Valentines people, don't celebrate with your partner, celebrate it with your parents. Much better. :)

Unregistered

hey kenny u lose some weight

Unregistered

haha... were you smoking something when you wrote this entry or something? ;p Thanks for the camera, btw :)

Unregistered

I feel your pain, Kenny. I really do.

Bloody Valentine.

Unregistered

O God. Why la did I bother this year. Should check ur blog more often about you and your whinings. Call me dramatic. Look who's talking now! Men are evil!

Unregistered

mind coming to germany?

Unregistered

ur dog! HAHAHAHHAHA

Unregistered

Since when does buying bouquets becoming become outdated? I thought buying gifts should be from the heart, and not to show off to your prissy friends that you are still following the 'trend'.

Unregistered

Hi Dakota, saying chocolate flower bunch is so last year is like saying giving a bunch of rose so last century, why don't you suggest something that's so 2020?

Unregistered

OMG !

such a beautfilful delicious flowers !

Unregistered

*Blurgh..*eww..*gag..

Trust u to come up with the freakiest of imaginations.

Happy valentines everyone.

*hugz

Unregistered

Not at all Kenny! most girls spend their whole year time to work out nicely behind u guys (remeber who cook for u, who pampered u like a baby and who r with u while u r sad), so why not u guys spent a little bit spare time and try to set up some surprise for your girls :D

Happy Valentines to all!

Unregistered

Wow Kenny, just Wow, thats just so... twisted, omfg what were you thinking? siao arr?? If mi bf turn out to be with you then I'll probably lock the gates and let the dogs out.......man.....ewwwww.....and that pose...its sooo.....emo........hahaahaha

Anyways, Happy Valentines day to all and may your lucky star shine brite tonight for all you lovers out there to get...Lucky (Oi think straight can or not you pernerts shessh =P)

Unregistered

Not at all Kenny! most girls spend their whole year time to work out nicely behind u guys (remember who cook for u, who pampered u like a baby and who r with u while u r sad), so why not u guys spent a little bit spare time and try to set up some surprise for your girls :D

Happy Valentines to all!

Unregistered

I demand the same treatment on Valentines day to be given 365 days a year! Why must we only have special treat on one day.

Unregistered

That idiot Dakota, is in his own world. Can't even comprehend what the fark he is writing. Idiotic.. (*period*)

Unregistered

dale: u should dump her hahahaha. im a gal myself n i hate those kinda gals. so pity u...n happy valentine's day to everyone

Unregistered

Kenny, why don't YOU carried out this plan of yours ? I challenged you to showed up at YOUR own gf house empty handed and see that dissapointment at her face and tell her you are dumping her..... ^_^
Take the dare Kenny~
And when your gf ask you who u dumping her for, call me, I will show up for you....
I am so pretty too..... :P

Unregistered

I want that teddy bear... Please send it to my house....

Happy Valentines day, everyone!!

Unregistered

I'm curious. Do Muslims celebrate Valentine's Day? Or is it just an ordinary day. I thought this was all started by a saint, St. Valentine or something.

Unregistered

Happy Valentine's day to your dog & his mistress bitches

Unregistered

In Japan, girls buy gifts for guys and not the other way round.

When come to enjoy, gals wanna be equal.
When come to work, hard works are all done by guys.
So where's the gender equality?

That dog is really a bitch.

Unregistered

After all the TLC girls put in to pamper their guy, it wouldn't hurt pampering us girls just for once every year. Sigh.

Happy Valentine's Day all!
I love you!

Unregistered

情人节 = 情人劫(抢劫的劫)

Unregistered

somebody wants the teddybear?! coz it resembles kenny? SINGLE BOOB!

happy valentine's kenny!

Unregistered

well kenny,

one main reason why guys go through all these is for the rewards afterwards... you know... the post-mortem after the dinner... which I cannot imagine doing with you. You're fine, my man, but I need something else that WE don't have.

Unregistered

Damn, you're pretty.

Can I have those chocolates now?

Unregistered

Dun you wish you girlfriend was hot like kenny?

LOL

Unregistered

ok, kenny, thats a wrap.. now, gimme back the bouquet of chocs.. :P

Happy V day everyone!

Unregistered

For those who says girls pamper their guys all year round and need this one day to be pampered back, i suggest you dump your guys.

Your guys should be treating you well, and the pampering should be done both ways instead.

Then there wouldn't be any high expectations for Valentine's day at all.

And i celebrated it yesterday :) Nice quiet and alot better than sitting 3 inches from the next table in over packed restaurants.

Unregistered

"Not at all Kenny! most girls spend their whole year time to work out nicely behind u guys (remember who cook for u, who pampered u like a baby and who r with u while u r sad), so why not u guys spent a little bit spare time and try to set up some surprise for your girls :D"

Actually guys do that to the girl more. Guys pay most of the dates, fetch her everywhere, buy her gifts, have to be understanding during her pms, have to console her all the time, withstand her tantrums and sometimes even cook for her. So most of the time guys do give more to the girls.


Unregistered

hahahhahaha...kenny...*shakes head* you should create an anti vday website with anti vday cards...ezier than posing as someone's gf lor...

Unregistered

Happy Valentine's Day

Unregistered

Happy V day!
V day..also gt gurls sweeeet to guys one lo..
Flower infront of my door..nvr happen to me b4 lehz..

I think nwadays gurls are over demanding..
tink kenny has came out w a gd idea to teach gurls to b less demanding..
valentine's day is nt a day to compare gifts or to see wat ur loved one give u..
i think hw is the day made memorable is more impt..
buying gift for the opposite sex is of no meaning if there is no luv..

i am a gurl anyway.
and my bf is away..back to his hometown for cny.
so vday..sian...


Unregistered

yo happy valentine...dn eat too muchh choc yea haha

Unregistered

OI!! Some of us girls work just as hard to please our significant other ok??? As we speak, I am cooking DINNER and planning other such wonderfully sappy things to do. :P

Unregistered

Girls out there, is celebrating Vday so important to girls? I haven't been celebrating Vday, my gf's Bday and my own Bday with my gf because my job doesn't allow me to as I travel a lot. I hope she doesn't leave me because of this.

Unregistered

This is not an attack on the female gender. Only some certain types of women. So please understand. This is just a small anecdote of my life.

Valentines Day is alright but what really presses my buttons is that if we can't afford to meet their expectations they complain about it to their friends.

Not only is it a money making holiday, you have to literally celebrate it as if you are going to die the next day by expressing yourself in ways never before.

In my life, I have never seen the gesture being repeated back to the guys. Its always one sided.

Once when i couldn't take it with my ex girlfriend because she made a fuss about the Valentine's date I was with her I just told her that " I don't need to show you all my love and care in one silly day in a year because I love you everyday of your existence"

And she still continued to fuss about!! I went mad.

Tip: Yes, you can enjoy your Valentine's, just don't expect it from guys all the time. Show some consideration.

Unregistered

Wow...a bouquet of ferrero..who is it for eh? ;)

Unregistered

happy valentine!!
Hitz FM said 2day's Single Awareness Day..which is S-A-D...haiz...

Unregistered

Yah ok, I'm the first sexy ang moh to ever say happy vday to kenny at 10:08pm in new zealand in feb and also in 2007 so wow that just makes me extra fucken special.
I'm still upsett about that horny'liciuz bouquet!!
Like, omfg.. it's too weird.. If you were here kennylesia and you gave me that gina sized bouquet of chocolates I would cry BECAUSE THOSE CHOCOLATES IS A CHEAP ONE CAN!? you know! Thats so terriblistiqué!! I mean, it doesn't beat one year when I was gifted a sexy hotpink set of dogtoys for xmas, but still.
Valentine day is a precious day.. Cuz it means raining moneys hehe.. and lots of chokwats!

Also, for all those whores who commented about how they can't be with their loved ones at this time because they're away because of their sexy jobjobs,.. did you not think of.. "DISTANT PHONE SEX' trust me.. distant phone sex is so hot when your long distance, the echo is better MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
I tried it at macdonalds car park, near the vending machines!
- I'm a drive through kinda' girl *cough* guy.
LOL.
* coke with that sir?

Unregistered

haha i think u are crazy la kenny sia!

Unregistered

kenny, dun la so sensitive... i think we all noticed the BOLD. :)

anyway, in japan, guys have to give sth back one month later - 14th Mar. It's called White Day. Amazing what you can learn from the internet.

Unregistered

i just realised the comment button is labelled 'POKE ME'... aiyah, at this rate... you really asking for it la... :P

Unregistered

This is my 1st Valentine's Day celebration out of Malaysia. Celebrating Vday in an angmoh country sure is different. Yeah they have the whole buy-a-rose-and-make-the-florist-rich thing going on and all that chocolate-to-make-your-girl-pack-on-pounds too, but the special thing is that today, halfway through classes at SCHOOL, a half-naked (top half) dude in a toga and antennaes dressed up as cupid bounced into our class to hand out roses and chocolates to the lucky/unlucky recipient. 0_o So cool, you'll never see that in Malaysia (yet anyway). ^w^

Unregistered

nice one kenny! guys should unite and do something different on valentine's day instead of spending money on buying gifts and stuff like that. money can't buy love

Unregistered

happy valentines day kenny :)

Unregistered

kenny you are more beautiful than any girl. :P Maybe u should enter "pigeon" contest

Unregistered

kenny u rox again... :)
happy valentine's day dude

Unregistered

"For years, we are fooled into spending money and taking time off work to plan the ultimate Valentine's date and make our girls happy. In the end, what do we get? Nothing."

Hey~ that's not true!! I made chocolate for him, PRICELESS la.

Unregistered

Yeee!!! I want the Ferrero Rocher bouquet!!! *fuming with jealousy*

Unregistered

Im not jealous that you're prettier than I am. Im jealous that you've got that whole bouquet of Ferrero Rochers!! Gimmeh! XD

Unregistered

Oooolala!~~ You have pretty chocolate... gimme, gimme!

Unregistered

No one ask you to buy expensive things for them, no one ever said anything, but they just expected it. Muahahahaha.

Either way, give me THAT chocolate and I'll be HIGHHHH and HAPPY!

Unregistered

WTF........give girls flowers, buy them expensive things and have dinner with them in the expensive restaurant....?......NAH(middle finger).......over my dead body........

Unregistered

JUST FOR VALENTINES DAY.....? 2 NAHS(MIDDLE FINGERS).......

Unregistered

if only all girls was like kenny's dog... 1st date can fuck edy.

Unregistered

hey. not all girls expect so much from their boyfriends kay. well. i don't. and Happy (belated) Valentine's Day! =)

Unregistered

show up in those gals house with ur big dixk! then they will shut their fuxkin mouth! hahahahaa

Unregistered

LOL. kenny, i don't mean to sound rude...but that's so gay...come on, get a life please.

Unregistered

does anyone know where to get that bouquet?

Unregistered

haha,you wanna die is it, you got a bouquet of choc and you din give it to sam??!! sheesh la you.. and yeah, perhaps it is non-existant, my type of guy i mean, but i sure as hell aint' going to stop looking. :p go my blog, you'll find sam. HAHAHAHHAHAHHA...

Unregistered

nice bouquet...gimme gimme

Unregistered

MADNESS!

Unregistered

wah,i think i'm da weirdo here,i gav my previous boyfriend a heart-shape pillow.after that,i realized that here at malaysia girls dun give present to their boyfriend,kindda weird ler...
then this year i got a card,a box of heart shape chocolate,a bouquet of fake flower, totally freaked out,i din even read the card,the chocolate is still in my sling bag (probably melting n out of shape),fake flower still in my sling bag. totally sounds weird,maybe i got freaked out,haahha!

Unregistered

I wonder who those flowers are for, im sure you didnt buy them just for this post.. must be some lucky girl (or guy) out there! :P

Unregistered

haiyo... cukup la kenny... u r jealous of us (the girls)... haha~ u'r hoping that a girl will treat u how u treat ur gilfriends on V-day... haha~ just kiddin

Unregistered

Kenny Sia! Poke me! I spend RM3000 just to buy flowers to my gf. What do i get in the end?
%^&%$#@! Nothing!

Unregistered

i saw u kenny .. i saw u wit a gal and u holding a bunch of flowers .. in valentine's nite at padungan .. having candle light dinner .. u also do as others do .. so any diff ?? u r wearing white shirt n ur gal in black dress .. am i rite ??

Unregistered

can i hav u on valentine day 2008?
i sponsor ur air ticket :P

Unregistered

lol.. this is furnie..
but ya, when i get a gf, she should buy me an Ipod :)

Unregistered

You rock dude!

Unregistered

the day i stay at home and go online .. it's fun :D

Leave a comment

Live Updates


Monthly Archives


Site Statistics




'Best Travel Blog' Finalist 2011

'Best Micro-blog' Winner 2011

'Best Entertainment Blog' Winner 2010
Close