« Kuching Food Festival 2010 | Main | ADV: Empire Shopping Gallery Grand Opening »


Now I know how to put on mascara.

42 Comments

Unregistered

LOL.

Unregistered

it's so creepy it's funny.

Unregistered

lame

Unregistered

HAHAHHAHA

Unregistered

do have to put this? so when will we see kenny sia wearing mascara?

Unregistered

so to put on a mascara, one must be in a tremor or some other neurological disorder...*noted*

Unregistered

OMG!! Haha!! :XX *faint*

Unregistered

Really...

Unregistered

the next youtube star in the making! LOL

Dropped by from Lukey's Rantings

Unregistered

Funny! So no need to invest in vibrating mascara. Just vibrate ur face like epileptic..Hehehe..

Unregistered

Did you get this vid link from Kevjumba?

Unregistered

lol! i definitely vibrate my hands not my head!

Unregistered

HAHAAHAHAHA. that- just made my day.

Unregistered

what's so funny about the vid??? kenny, glad that you finally come out of closet!

Unregistered

or she can juz vibrate her hand instead... --____________--lll which is what ppl would normally do.

Unregistered

dont she gets tired?

Unregistered

i cried laughing at her

Unregistered

HAHAHAHAHAHHHAHHAHAAHAHAHAHAHHAA

Unregistered

I feel dumber watching her

Unregistered

For fuk's sake, I can't get this out of my head now. Must go out to get myself a mascara kit. :p

Unregistered

She is so cool -___________-

Unregistered

What a holiday today?
http://invain.jimdo.com

Unregistered

she is hilarious!!!!
check out her other videos!!!
and i think she's really linguistically talented!! hahahaa

Unregistered

LOL !?!??! WTF !!!!

Unregistered

OH. MY. GOD. "kinda like good exercise for your face" wahahahahhahahahahaha ROTFL

Unregistered

I wonder what's next..vibrating lipstick?

Unregistered

How silly!! =_= and she smudged the mascara on her eye lid. dumass

Unregistered

Next thing they gonna have is "Vibrating Lipstick" :)

Unregistered

Smart mascara..hoho

Unregistered

Wow! Awesome tip! LOL

Unregistered

hahahaha. its so damn funny!

Unregistered

WTFFFFF. in strange ways it's actually quite obscene. if u have a dirty mind lah.

she kinda looks lika horse with her camera SO UP CLOSE her face n nose n chin liddat. O_o scary wei.

Unregistered

Okay, I happen to drink water when I watch this, and I choke myself and blow the water out. ROFL

Unregistered

CHECK THIS OUT - WHY DONT U REPORT ON THIS KENNY ?http://sarawakreport.org/2010/07/oxford-demonstration-against-taib/

Unregistered

Gosh killer funny la this lady 38 gila! Hey I'm gonna post this video on my blog u dun mind rite?

kennysia.com

Go ahead, Megan. Of course I don't mind. :)

Unregistered

Hey Kenny, that vibrating method works u know. Just abit creepy she shakes her head!!!!! Lolz, but shaking my hand, lets the mascara set in. :P HAHAHAHAHAHA!

Unregistered

LOL! What a retard!

Unregistered

strange thing is she looks a bit like Kenny

Unregistered

---___---|||

Is she serious?

Unregistered

hahahahahahahahahaha

Unregistered

it is the best way to save money,,,,ha...ha...human been...

Leave a comment

Live Updates


Monthly Archives


Site Statistics




'Best Travel Blog' Finalist 2011

'Best Micro-blog' Winner 2011

'Best Entertainment Blog' Winner 2010
Close