« Starting The Year On A Good Note | Main | ADV: More Flexible Than Plasticman Doing Yoga »


Tuesday, 03 February 2009

Short Talk:

Bloody hell. It’s been raining so much in Kuching, it’s like we’re living in a freaking AQUARIUM!

Girlfriend

Bumped into my ex at Starbucks last night.

DSC_9896

It was weird, really weird, seeing her with her new guy.

Not that I didn’t expect her to move on of course. I mean, eventually we all move on. But what I didn’t expect is that she managed to do so so quickly. Like, less than two months after we broke up.

I guess that goes to show what an easily forgettable person I am. ;)

DSC_0258

The surprising thing is that I wasn’t as bitter as I thought I might be. At least I didn’t storm out of Starbucks in tears crying to my mommy.

We I had our good times and I am content to let those two years we spent together be nothing but memories. Since there is a better man who can take care her the way I couldn’t, I guess I should feel happy.

DSC_02581

There’s another reason why I am not feeling bitter - I too, have begun seeing someone new as of late.

I am still in the process of getting to know her. She is Japanese, so I know we have our differences. But the good thing is that we are seeing each other a lot. In fact, over the Chinese New Year break, we spent almost every single day and night in the company of each other.

Her name is Soni.

 

 

 

 

Full name Soni Playstation Three.

 

 

 

 

 

 

Oh yes.

There is nothing I desire more than coming home every night and lay together with her on the couch, hands on her shoulders, feeling her shake and quiver as I touch all the right buttons.

I love you my Soni.

The best thing about not having a girlfriend, is that there’s now plenty of time for video games. :D

286 Comments

Unregistered

Good job finding a new girlfriend!

Unregistered

At first i thought you emo freak or sort..... PS3 huh .... that beats everything

Unregistered

Paystation3 sux, PCs own all

Unregistered

lol she rox! i share her with you kenny?

Unregistered

Cheer up Kenny!
Hope you can find solace in Soni. (for the moment) =)

Unregistered

good on ya mate!

Unregistered

Haha!I respect ur way of thinking and good on you to move on. I've been through the same thing before but its better to let it go and start a new chapter...hopefully with a proper gf ;P

Unregistered

I love soni playstation three too!

Unregistered

Hahaha, cheee i thought is real girl friend = =', but.. i wan that girl friend too....

Unregistered

LOL.... SONI... i wish i have 1 too :(

Unregistered

Cheer up, Kenny. I'm sure you will meet the right girl for you in future.

Unregistered

-_-

Unregistered

Ugh!
That explains why I'm still single D:

Unregistered

good on you!

Unregistered

I'd go for Soni too!!

Unregistered

Haha... That is damn funny. I never really thought it will turn out to be playstation. Good one.

Unregistered

Trust me there are ton of ppl in a relationships, so much so want to be OUT of it but just dont know how to end it handsomely...

Unregistered

OMG!! sony ps3!!!

Unregistered

wow... it must b hurt after all. esp missing d 1 u love. anyway life still goes on as d earth is turning d hurt will fade...

Will u all d best! stay strong!

Unregistered

sweat..... lol!

Unregistered

What the...

Unregistered

i just love games

Unregistered

woohoo! AWESOME LOL!
got me bliving it was a GIRL!

Unregistered

haha.. rock on! time for freedom!

Unregistered

Dude, lol.
I can't stand girls who fall for other guys within such short periods too.

Its as if what we ever had could be forgotten so easily =/

Unregistered

WOOT!!

Congratulations on your new relationship :P

Unregistered

I want one of those as my girlfriend too

Unregistered

ughhh sibeh song!!!!

Unregistered

first post nice

ps3 u have there

Unregistered

lol i would think her name is more like - Soni Pureisutēshon San.

Good post lol, glad you got more game time

Unregistered

heh funny.

Unregistered

WTH! Soni?? HAHAHA!

Unregistered

nice to meet u soni!!!

Unregistered

hahaha. that's real funny. looks nice and shiny too :) make sure you treat it nice :)

Registered

haha
then my boyfriend is my computer

Unregistered

say hye to ur soni..
she's undeniably pretty ;P

Unregistered

Hahah Cheer up =D
at least you have readers that like reading your blog =)

Unregistered

I'm with someone named Wii...LOL!

Unregistered

My wife is my CORT guitar.

you ahh kenny .... xD

Unregistered

Question: Why did u cover your crotch in the cab on the way to Zouk ?
Shouldn't you be covering your ass-h.

:)

Unregistered

damn...PS3...can i play too? hehehehe

Unregistered

:D

Unregistered

I wish to have soni too but my gf always come first

Unregistered

lol

Unregistered

2 months.. thats pretty fast huh? o.O

Unregistered

2 months's fast? my 1st ex moved on after a week plus of breakup...

And the record-breaking? She then broke up again and found a new one few weeks BEFORE she broke up. :P

Unregistered

Hahaa..maybe the same thing happen to u?..maybe she found the new/ex bf before she even break up with you..hahaa..do u even know how to start a relationship?..blindly couple with her witout knowing what kind of human she is?..

Unregistered

hugs .... dun b so ronry eh

Unregistered

how sweet. I know of many friends who have the same girlfriend as you, just that most of them a black japanese, they even got to the extent of making love with it.

http://www.youtube.com/watch?v=lAT0Nc5EFNY&eurl=http://the7bachelors.blogspot.com/2008/12/new-video.html&feature=player_embedded

Unregistered

haha...so cute :P

Unregistered

LMAO...

Unregistered

Haha. Kenny.

You're right. Let bygones be bygones, and start afresh!

:D

Unregistered

Penang don't even have one drop of rain and we are having wars with the mosquitos !!!!

My best friend is my laptop... hahaha...

Unregistered

it's so nice of u to be happy for her -->Since there is a better man who can take care her the way I couldn’t, I guess I should feel happy. http://www.imdb.com/title/tt0230030/plotsummary

Unregistered

Eh... Kenny, the first Starbucs picture was taken where? Any chance I would have guessed correctly if I say it's inside Borders at Berjaya Times Square?

Unregistered

hahaha. u're freaking lame lah but funny.

Unregistered

my girlfriend is my lenovo[some say renoma(underwear)] laptop.

=.="
haha

Unregistered

HAHAHAHA! GOOD ONE KENNY!

and omg la, i dont get ppl who move on from relationships like.. so fast oO

i don't know if something is wrong with them, or something is wrong with me =\

Unregistered

satu kakak pernah cakap...

"ppl who go straight into a r/s after a breakup is someone who cant even stand their own company"

Unregistered

Oh my, she wun be recognising u as soon as u had ur bald head.. :P

AH..Soni, what a sexy gf u had there....

Unregistered

waliao..

Unregistered

swt~~

Unregistered

I want Soni too but first have to get a 42 inch LCD Full HD TV lah to be her partner.

Unregistered

rofl. man. my gf is soni too! but her full name is soni playstation portable... dunno if ur's related anot lol

Unregistered

Care to share your PSN ID ? we could game. I'll drive the car and you can have the auto.
e-mail me the your PSN ID =D

kennysia.com

it's "kennysiausa", but I'm hardly online 'cos the internet speed in Kuching is like slower than a water buffalo. lags too much to play online.

Unregistered

lmfao.

Unregistered

lol =3=

then my GF is warcraft-DotA~ who acompany me since years..

Unregistered

U really got me there =..=

Unregistered

Haha... I feel you man...
By the way..I'm dating your girl younger sister... Soni PSP... :)

Unregistered

i really thought you found urself a girl..hahaha..damn cute..

Unregistered

OMFG OMFG OMFG I WANT ONE TOO! KENNY SIA, YOUR GIRLFRIEND IS MINE! MINE, YOU HEAR ME? MIIIINE!

kennysia.com

Get your own girlfriend!

I haven't got an extra controller so we can't have threesome with her yet.

Unregistered

We got 2 controller & u got 1 ... so ahem ... ;P

Unregistered

I am sure you will find someone soon as well. Right now juz enjoy the company of ur PS. :)

Unregistered

nice!!!! silver ps3!!!!! i only have a black one.....>.

Unregistered

I think you could feel that warm from Soni too. :D

Unregistered

Lol, funny one.

Unregistered

I have a few girlfriends then :)

Unregistered

yay GTA IV!

Unregistered

I still think that single life is really enjoyable! Well, Valentine is ntg....ok, it is important. Single ppl can still celebrate vALENTINE.

Unregistered

So nice u have found ur pleasure now. What next, babies? =)

Unregistered

Walao = = Hahahahha.. that is so cool...

Unregistered

hahahah,thats funny! but i hope u get a new girlfriend soon! and dont be stingy to show us!

Unregistered

ohhh man....thats not so good...ur gf cant follow u anywhere wat....

hahaha....really funny hehehe!

Unregistered

That's a fine gal u have there!

Unregistered

woohoo...
she's sleek, she's beautiful, she's fair, she's smooth... and best of all, she responds to your touch...!
what else can you ask for?
lol...
;)

Unregistered

So sweeeeeet.. I want Soni PS3 as well. But it is quite a fortune to get one since I'm a student. Sigh.. No worries. Daddy can get one for me.. I guess.. -.- Give it to me if you don't want it Kenny, I know you can afford another PS3 right?? xD

Unregistered

I love Soni too XD But her full name is Soni PSP

Unregistered

My fiance got the exact same soni as you have there. Yea he loves it like his second wife he said -___-

Unregistered

and my bf will be facebook.

Unregistered

dayum! my girlfriends name is Axe!

full name is

Axe Box Three Sixtee

Unregistered

How do i lose a girlfriend? SIgh...

Registered

its ok kenny.. i bet you'll get many new girls with your new hair do ;)

Unregistered

high 5! i spend more time with my psp more than with my parents. lol

Unregistered

hehe, nice photo (the last one :P )

Unregistered

KENNY!!!

add me on ps3!

ImUrSon2 ---> tht would be my ps3 name =D

cheers bud

Unregistered

LOL

Unregistered

Hey, I want the same girlfriend also la like that. Her name is Wie, full name: Nintendo Wie. Hahaha.

Unregistered

i bet Soni says you've got great hands. And that you know how to press the right buttons.

Are you playing with yourself Kenny? or have you tried online games :P

Unregistered

LOL, i was caught until after the soni part. Good to see Kenny is such a sensible person.

Unregistered

then everynite u'r playing wif ur 'batang bahagia' (read: joystick) lo? is this playstation 'cucuk & main' (read: plug & play) type?

Unregistered

Cheer up emo kid. :D

Signs you're turning emo: You're involved with Soni and she's not even a living thing.

Unregistered

haha... The funny thing is I really tought that soni was a real girl..
untill I scrolled down..

Unregistered

PS3'a a girl...?? fresh..

Registered

Wow. Wished I could take the place of the Soni PS3. Love a nice warm hug :D

Unregistered

I bet I'm be seeing u in Kuching with a 'botak' girlfriend. haha...

Be of luck with Soni =D

Unregistered

I bet I'm be seeing u in Kuching with a 'botak' girlfriend. haha...

Be of luck with Soni =D

Unregistered

Does Soni play with your Wii Wii? :P

Registered

you know now i'd like to quote the most famous 3 out of the 6 alphabets from you ...

[K][N][N]!!!!!!!

Unregistered

Oh kenny, u sound very sad i can feel it. U ain't an easily-forgettable- person, just maybe she met her special someone earlier. Somedays when u met yours too, she will turn out an easily-forgetable-person to you 2..

Unregistered

So funny la you Kenny. If you decide to turn gay, i wanna date you okeh?

Unregistered

LOL

Registered

Really cannot tahan u lah kenny... suddenly pop out such post.. cool lah you lol.

thought u hooked up with which hot chick wanna show off.. mana tau its that sexy slick SONI ps3.. summore silver colour.. =____=

Unregistered

ma chi bai... i tot wat... make me laugh like....

Unregistered

Totally agree on " The best thing about not having a girlfriend, is that there’s now plenty of time for video games. "~

Unregistered

jenC.. you sound desperate.. haha cheap!

man love those PS3's... !!

Registered

oh, meaning u dont like hugs? it's not called being cheap. It's just a thought.

Unregistered

haha....good one. only....u sure thats not love on the rebound?

Unregistered

That sound just like my bf and his FIFA... Sometimes, I just ask him, "you rather play with keyboards and a screen than playing with your girlfriend??"... He then smile at me and continue playing his game wtf -_-...anyway, its nice to see that you are moving on and staying cool as always. will continue to support you and your blog.

Unregistered

Lol, welcome to the world of playstation geeks kenny! Screw women! Grand Theft Auto IV, Devil May Cry 4, Metal Gear Solid 4 FTW!!! :P

Unregistered

what la u kenny
so afc-ish

Unregistered

actually i think 'soni' is kinda fat. lol.

kennysia.com

it's called voluptuous!

Unregistered

last sentence should be the best thing about me and my girlfriend is that I can have plenty of time with videogames

Unregistered

WELCOME TO AMERICA MY FRIEND!!!!!!!!!

Unregistered

Is that grand theft auto original or pirated?

Unregistered

0wh~~~~

Unregistered

Single life is the best!!!!!!!!!!!

Unregistered

Soni! I thought u dated a chindian or something!

Anyway it's nice at times to see u blog about ur personal live instead of jz making fun about other people and stuffs. Blogs are also diaries to some of us isnt it?

Anyway time for u to move on dude! Np la for u right? :)

Unregistered

Walao~faint

Tricked us into believing you actually met some cute Japanese, and wanna show off.

PS: I really can't stand your expression on the last photo....lol

Unregistered

Haaa Ha Ha. I like this post the most out of all I've read. Wicked one!

I like Playstation too, but haven't got the chance to play with SONI.

Btw, how's the rm50K target going?

Unregistered

Mine's still my old faithful Playstation 2 that has never given up on me :P

Sometimes it's scary how much time I spend on her though... it makes me wanna forget about the real world and turn me into a hermit @________@

Unregistered

Super lame lor.... LOL

Unregistered

wadafak is this shit ?

Unregistered

that's sad :(

Unregistered

Ahaha... you're such a guy! :D

Unregistered

lol... i really tot u had a real jap gf. cheh!!! this post is good man. 'pushing the right buttons' haha enjoy your sony while u can la before u dump her for your next real gf.

Unregistered

Awwww...Talk bout starbucks, i haven't tried the green tea latte(was it?) yet..was it good,ho?I Everytime drink the same stuf nia...Gotta go to Spring tml liao.

Aiyoyo..i oso got a BF named Sonic PS3 le..but he's a seductive black..But i tink your GF looks even marvelous in the silvery colour wo!

I play Soul Calibur3 thruout CNY. Those 3D chicks got such a nice pair of boobs that i make me wana go for implants liao lo...LOLZ...Looks like u got GTA4, hey! dun go round Kuching and sebarang hijack ppl's car wo! lolz! Try and get Kate to bed.(I know Michelle is an easy one...hehe)...

kennysia.com

Kate McReary is a freaking NUN!

I tried so hard to bed her. Brought her to strip club. Make her drunk. But she NEVAR EVAR invites me back into her house.

Kinda like me in real life actually wtf.

Registered

I also want to have Soni as my girlfriend
But she is different from yours

She is Soni PSP 2000/3000 ~ ;p


Btw, you still have 4/5 of RM 50,000 to go
Goodluck :)

Hope you get RM 49,999 so you won't need to get bold, would ya? ;p

Unregistered

mine also same name as ur gf loh... my black silky colour hair... izzit our gf one one leh..

Registered

LOL, i was wondering who would be the girl >_>

Unregistered

OH come on KEnny ! you must be joking

you ain't that lame, go get yourself a girl before you start jerking off again

Unregistered

exploring Liberty City is much better than going out on a date with ur gf in kuching, kenny!!

there are so much more to see in LC! GTA IV, FTW!!

Unregistered

wellllll, 2 months after a break up is not that short but taking into account that you guys were together for 2 years...seems kinda harsh:\ we could double date! me with my sonny and you with your soni:) my boy's all sexyblack though. bahh better still, date me kenny;) i'll play ps3 with you! i'll even try to fix your shitty internet (even the wired connection is unstable zomg) by calling streamyx EVERYDAY. and then we can invest in a full HD TV with surround sound:) OMG SO FUNNNN

Unregistered

hahahaha.. oh my kenny this is a surprise! xD
i love games too but u seem so desperate.. LOL

Unregistered

You really got me believing that you were seeing some jap chick in the begining! -_- That silver PS3 looks great. Well not bad, at least she won't be complaining after you've reached the RM 50k target. ;)

Registered

Kenny in love with video games? seriously? And GTA IV?

Buahahaha... Kinda unexpected from you. At least now I know the real you. xD

Unregistered

Aiyah, girl onli...if breakup, find another one! Now already got Soni, lagi best, she dun complain much, cheap to maintain, maybe games cost a bit more...

Go buy yourself new stuff, new car, boy toys....will feel much better afterwards, trust me. If she not 'the one' thinking about it no point..

Unregistered

A PS3 bud? Get the extras like the drum kit and electric guitar and call up your pals for a jam. No music reading skills required!

Unregistered

apart from the funny side of that post... btw congrats with Soni.. hope the relationship blossoms and grows ;)

its good to see how you have no bitter feelings towards your ex.

Unregistered

Good on ya mate? Woman, who needs them!
The nicer you are to them, the more they disrespect you.

Remember girls always go for the bad guys

Unregistered

Is it just me or girls just move on in such an amazing short amount of time? Sometimes I wonder whether they treated the previous relationship seriously... or not.

Unregistered

its awesum to have found a new "GF" =D...and..its hard after a r/s

however..do u thnk u cudve left out the initial intro abt ur private life?speaking frm the viewpoint of a girl who reads ur blog.if u respect who u used to go out with..the very least u cud do is keep a lid on broadcasting tht u are the victim rite?at least have some self respect if u dont have respect for the girl u went out with..

so, carry on with life and enjoy what it feels to play PS3 with no chick nagging you to GET OFF THE PS!!!=D

life as a single person has more benefits when u arent consciously looking or feeling like a victim.so, cheer up dude=D

*sorry if i sound negative,it was supposed to be constructive criticism since i enjoy ur blogs and dont want u to become emo.lol*

Unregistered

OMG, she is so gorgeous! Can you borrow me your new gf for the coming weekend?

Unregistered

You should've gone for a black or a white Soni instead...Silver for your gf is a no no.....haha..

Unregistered

I feel like I want to get your girlfriend also ^^

Unregistered

Dang! I was waiting for her pics to load but I suspected something when I saw the name "Soni".

Cis!! but nice one Kenny! hahahaha!

Unregistered

LOL! nice try.....
for me, its hard 2be optimist

Unregistered

Chey kenny, your gf soni looks so grey, my gf Weeee skin is white like snow, better than you, haha...

Unregistered

Cant blame your ex. She's a hottie. if i'm not far from your country i'll be chasing after her. (and i guess i'm not the only guy)

Unregistered

Kenny, a friend asked if she can apply to be your gf? *LOL*

Unregistered

ur new gf is so hot!! and u're playing GTA wif her..wonder how she is in bed?

Unregistered

My galfriend soni ps2 die oledi...
u must take good care of ur galfriend or she would die early !!!!! :D

Unregistered

hey dude..
i bumped into my ex yesterday too.
she too has a new guy.
funny that i still can't move on since she left me.
guess i'm easy to forget too. same like you dude. XD
but we just have to put up a smile..
rock on dude!
i got 2 new girlfrens too!
my guitar and work!
haha..

ps: visit chicago 7. :) i'll be there!

Unregistered

It's weird sometimes how people falls into a pattern after a breakup - it's either they jump into a new relationship very soon, if not almost immediately.... OR they take a long, longggggggg break from relationship! My previous breakup - I took 6 years to open up again.. hopefully this time round, I'll fall into the other category :P

Unregistered

ur gf got plug n play or not?

Unregistered

Her name is Soni. - Kenny.

---------------------------------

That's my man, Kenny.

:)

Unregistered

PS3 can't satisfy your sexual desire!

Unregistered

LOL u had me there~~ i was like 'wtf japanese???' LOLOLOLOLOLOLOLOLLL u got me... haha!!!

Unregistered

wow you look like you are really into the whole girlfriend business in the picture

Unregistered

good one!! ahaha...

Unregistered

Haha, how about getting another gf called wii?

Unregistered

ish...rasa tertipu...SONI

But oh well, the post was a nice one...haha...and don't worry, one tree's gone but there's like so many others around! Cheer up!

Unregistered

Gud idea to heal broken heart..
thx for the briliant idea..
i mite tr shoppin or photography..

Unregistered

Wah... so fast got new bf liau?? hm...and no la. I don't think u're a forgettable person. =) I read yr blog everyday and sometimes when I see something relating to ur blog I will go, hey.. i saw this at Kennysia's blog!

Unregistered

good luck kenny! time will eventually heal every wound and one day, you will find your perfect someone :)

here i wish you all the best.

Unregistered

Hey Dude, ..two years ago, 6 very familiar looking video game machines were in our anechoic chamber for a week worth of immunity testing as they went thru upgrades....wanna work as an EMC Engineer with us ? :)

Unregistered

Funny! Say hi to Soni! Tell her i got her older sister at home ehehe... Come and visit!

Unregistered

Lol.... super funny

Unregistered

lolZZZ i tot u really do have a new gf d =.= anyway...hope u will find ur soul mate soon la~ wish u happy valentine in advance:p

Unregistered

why not blog about the recent increasing trend of female bloggers bloging about their bf???

Unregistered

you have yellow teeth. dun smile so often. dracula teeth oso not nice....!

Unregistered

haiz... u guys sound so pathetic man...

Unregistered

Lol.. you still manage to keep us happy with your sense of humour in the end of the post. I believe you too, will get someone better than... PS3

;)

Unregistered

Whoa... Congratulation for finding your new mate. She'll definitely do you good to you, listen to what you "instruct" her to do, make you happy, angry sometimes and she will "play" with you all the time when she's ON.

Cheers mate~
Eli Shares

Unregistered

haha, the ultimate way to get over a breakup. you're the man kenny!! GTA4 is legendary. hope you spend much quality time with soni!

Unregistered

Dear Kenny..

are u using a sony bravia 32 " ?

Unregistered

Say hi to Soni for me, I've been spending a lot of time with her mom the PS2 lately, while her grandma the PSone is snoozing in the drawers. Might get a PS3 soon too!

Unregistered

So at night u just put it on vibate? lol

Unregistered

awwwww!!!!!......im so happy for u=)
*Warm hugs*

Unregistered

damn!! Hahaha....

Unregistered

Wow, nice gaming setup you have there mate. Hopefully you don't cheat your new girlfriend...with cheat codes. Hope to see you do a review on the game which you played or do a parody of it Kenny style.

Unregistered

The rebound?? :P

Unregistered

Haha...soni

Kennysia is so tricky

Unregistered

wow. expensive chick you have there. xP

Unregistered

how come nuffnang is not helping out with the donation campaign? is there an additional method to raise funds? like for every click-through, nuffnang donates rm0.10 to your cause.

Unregistered

yeah bro....support u man...anyway, with ur fame and kind status...i bet u can find a new girl real soon

Unregistered

Hi Kenny
I love the way you write. You are real
wordy. I normally don't post comments, but this post is real good. I thought you have got someone new.

Be with your new lover until you get bored and find a true lovable one.

Unregistered

breaking can be hard, i mean with the PS3 ;D

Unregistered

Soni PS3.. Never complain, never will... Every new stage is a new adventure and surprises...

Unregistered

dude.. thats kinda sad man.

Unregistered

haha!! i wanna be in a relationship with soni too!! the facebook thing really got me laughing.. LoLz

Unregistered

aww. i love this post. ;)

Unregistered

joker la you...hahahaha..... i hate raining la.....i tot i bring back the rain from kuching to singapore d...

Unregistered

Don't all your games have to be original if you play it on the PS3?

Unregistered

2 months is not that short ar.. considering the together/ not-together time.. adds up also more than 2 months dy :P

Unregistered

I love my Soni too!
:D

play mgs4!!!!!!!!!

Unregistered

i love soni play station 3 too...
hahahaha....
2 months only..
its ok....
u also may go find other...
like Dawn Yang....
HAHAHAHAHAHAHA.....

Unregistered

haha..i terkena bom with the name soni! lol..so stupid of me..shud have tot so since u r none other den kenny! haha..xD well...as usual dats a freaking funny post! man..i love u! haha....xD hope u enjoy ur relationship with soni! *chuckles*

Unregistered

Being singles is woot! Therefore PS3 for the win! XD

Unregistered

HAHAHAHA. So funny la you. NOT. Damn lame.

Unregistered

Hey Kenny, I don't mean to disrespect your new girlfriend Soni, but it seems that she's had a lot of boyfriends - I mean HEAPS of them! Seems like quite a few of your readers have had relationships with her. Even I used to play around with her a few times, and she's not even my type. Although I have to say she's a lot of fun - a real party girl!

Good luck with that one.

Unregistered

Hahaha.. Nice new girl friend u got there.. So sexy and silverish in colour..

Unregistered

that. is. a. bit. sad.

Unregistered

Wohohoho..ei kenny..what about us gangbang-ing ur Soni huh.. hohoho..

Unregistered

I want one too :P

Unregistered

wait till u see soni's killzone 2 (27th feb 2009)...
best looking FPS EVER!

Unregistered

My girlfriend is my Guitar!

My boyfriend... possibly that computer I'm typing nao.

Not to mention that I have a few boyfriends too... have another computer and a small laptop. Keh keh keh. :)

Unregistered

look at the bright side , your girlfriend now wont complain and ask you to buy stuff now HAHAHA ok

Unregistered

Now I love these kind of posts.. its so the old Kenny.. Don't really like to read much of the advertorial or political posts u usually have

I know how exactly how u feel... my break up has been half a year... but i'm only sad if i think about all the good times we had together... good memories, but it will hurt me to see him with other chicks... which i totally must avoid moping over about...

Unregistered

I use to like reading your post because of posts like these.. so natural..
so the old kenny from the first 2 years of blogging. sad to say I ain't a fan of those political or advertorial post... with exception from your travel blogs, love 'em.. without the sponsors la ;)

anyways i know exactly how u feel... u'd only start thinking about it when you aren't busy doing something else... but good memories will always be there between one another.

Unregistered

I also got new girlfriend, her name is BOX, codename : XBOX 360 and she is ROX. :P

Unregistered

This reminds me of my EX hehe.. i rather have Sony then soni lol

Unregistered

Guess where i am while im typing this!!!!!! :D

Unregistered

with soni as your new gf, now you can "TURN HER ON" anytime, LOL

Unregistered

Off the button..LOL

Unregistered

Heheheh! Sony Playstation 3 is so cool! How is the new GTA? =)I've only seen vids of it on youtube. Can't wait to buy it on PC.

Unregistered

Soni is indeed a good distraction.

Unregistered

you need to get out more bro...

Unregistered

Dude,

I recommending Orochi Warriors for you, manyak shock punyer...

Unregistered

hair looking gd.

Unregistered

RIGHT ON!

Unregistered

starbucks is paying kenny for mentioning them....

...with biscottis

I thought you were on my payroll kenny!

Unregistered

Wah Soni...
I want a bf call Nintendo D.S. Lite =(

Unregistered

your soni gf will eat your life, stay away from her as soon as possible.. peace

Unregistered

effing LOL'ed at this.

what an epic post

Unregistered

Well , i just imagine those day where there were no phone , no play station , Imagine those day people will do after they broke off with they girl friend ....

Unregistered

totally und how u feel kenny!

the right girl will eventually come!

so soni is not a bad temporary replacement!

Unregistered

haha SONI,at 1st tot ur new girl is SONY but its PS:)

Unregistered

Kenny, if you need to keep your gf occupied (in the form of games), do check out my website: http://blackmangogames.googlepages.com

I rent out PS3 games and mail throughout Malaysia.

Unregistered

When u said she was japanese, my jaws dropped. Then I scrolled down.. and it went back up

Unregistered

hw much is the ps3 in malaysia? and per game?

Unregistered

kenny b my bf then ??
heee.

Unregistered

hahas! you will have tonnes of girls flocking to you!!

WHEN YOU BECOME A BOTAK!!!!!:DDDD

MUAHAHAHA! RM50,000! cheers!!

Unregistered

yes darling, i love you too. *kekekeke*

Unregistered

Well done Kenny. So I would assume your Valentine this year will be spent with 'Soni'?

Unregistered

hahahahahaha! i didnt manage to guess it when u said 'soni'. but when i saw 'soni playstation three'.. omg.. i couldnt stop laughing. lol! nice entry. =)

Unregistered

Awww!!! GTA!!!!!!!! One of my favorite. But i got lesser chance to play GTA 4 cos i don't have ps3 :((

Unregistered

Hey Kenny, we suffered the same fate. Ex bf wanted a breakup so badly during my finals for another girl and like you, less than 2 months later he got together with the girl after "clearing up his feelings for his 3 1/2 years relationship". Sucks but I'm seeing someone new too... good luck to you!

Unregistered

why girls dont like guys play video games la? not like we gonna abandon them or spend less time wit them. mahai arrr.....girls dam mafan

Unregistered

Good for you! I am also in love with my new upgraded desktop and my Denine (Nikon D90).

Unregistered

i'm finding consolation in a very sexy french guy.
his name is louis.
louis vuitton.
something tells me we're gonna be in this for the long haul

Unregistered

2 years of relationship? check
find a new bf 2 months? check
Happened recently? check
Man, same case like u...

Gambatei for both of us ^.^V

Good one on "Soni", got me there!

Unregistered

Lol... my gf dun allow me play my ps3... my baby.. sitting there gathering dust.. oh the horrors... why.. WHY!!!

Unregistered

wahh..we had the same gf lah..anyway kenny, you made me laugh!!Please someone help me stop laughing huhu

http://ilovecandid.com/

Unregistered

"The surprising thing is that I wasn’t as bitter as I thought I might be. At least I didn’t storm out of Starbucks in tears crying to my mommy."

Your words simply mean a thing, You're Moving On!

From me, you have gotta COOL girl!

Unregistered

DUDE...

Add me... PSN macho_pig

let's do some SOCOM or KILLZONE 2!!!

Unregistered

I also want SONI PS3 as my bf! ^_^

Unregistered

Now I need a "soni" too...

Unregistered

Some girls just wants more attentions...Pls put them in your shoes. Maybe they felt neglected and un important. These will make them insure and less valuable. So they chose someones who cares more abt them. All girls are most likely sensitive to this issues.

Unregistered

oh cehhh.... I thought you did move on so fast like her.

I had a bf, he's a Jap too! His name is Wii, Nintendo Wii.
Now still my bf... a great workout buddy he is!!

=)

Unregistered

Soni Playstation 3 > Real GF

why?
You can play with her when ever and whatever "sick" games you want, and she will never say NO.

Don't need to hear abt her bitchin'.

She will be there every night you come home.
A
You can "divorce" her anytime to marry Soni PS4 without giving her half of your money.

You will never have to worry abt what gifts to get her on her bday, V-day, Anniversary.. etc. Just occasionally a new accessory like a new controller to entertain your friends.

ahhh, if I have a Soni PS3, I'd love to play her too.

Unregistered

i can't agree more with wad CL said in some pont of view..bt girls are good companion if u met the rite ones...

KENNY,
i dun mind helping u to look after ur soni when u're outstation !!!!(puppy eyes looks)

Unregistered

To have a game/toy as gf is just a very temopary way to cure the pain of heart broken,i'm also just broke up with someone and i spending lots of time with my toy..it's like lying to myself dat i've forgotten him...

Unregistered

Good on u kenny!! Ur new gf is one hell of a lover!! lol..

Unregistered

that's life =D

Unregistered

but sharing soni will triple the fun :P

Unregistered

GOGO you go man! go soni!

Unregistered

im currently having affairs with my computer and the internet... =.=

Unregistered

cool..now ur ex wud be pretty happy..

Unregistered

sad thing... soni is pussyless...pity u :P

Unregistered

=.=

Unregistered

OMG you are just hilarious!

Unregistered

Well, some ppl tend to forget the past relationship faster then others.

Wonder do he know that i miss him still after a year:)
Hope he is doing well.....
SO do u kenny... life goes on...keep urself in gear 6 , move on.....:)

Unregistered

Seems like kenny is too desperate! wakakak..JKJK ^^

Unregistered

www.rsdnation.com

Take it seriously.

Unregistered

that japanese soni beats me????! humph... ;p

Unregistered

BOOMED...games beat everything
single life is never lonely
haha

Unregistered

soni is chinese from china not japan. sony is japanese from japan. :)

Unregistered

da mor kus di da plar ghankr di da nikhe kuna

Unregistered

A big thanks to DR.ZAIKI, who brought back my ex girlfriend. My name is Harry Jams, from UK. Last year, August 26th 2012, I proposed to my ex girlfriend and she agreed to marry me then we both planned for the wedding. Our wedding was to hold September 30th. We had a little misunderstanding and she left me for another guy. I almost committed suicide; I never knew there was hope for me, a friend of mine would always advise me to be hopeful and that one day she will come back to me, Some times I will go to her house to beg her to come back to me because she really means a lot to me and I love her so much and she will ask me to leave her alone and I should never come to her house again. I found it really hard to fall in love with another girl, months passes by and I was waiting patiently for her to come back to me but in my heart I was still going through hell, there was a big hole in my heart.
One morning I received a call from my friend and he told me to come to his house immediately, I quickly put on my clothes and ran to his house because I felt he was in trouble, when I got to he’s house, I met him on his computer system and I ask him what the problem was, he said when he was browsing through the internet, he came across some testimonies on how a spell caster brought someone’s ex husband back. I was angry with him because he frightened me and now he’s telling about spell caster. I told him to forget about the matter because I never believed in spell casters, he asked me if I really want my ex girlfriend to come back to me and I said yes so he said I should give it a try because if you really need something that is very important to your life, then you go for it. I agreed to what he said and I took the spell casters email address and I emailed him, few minutes later he replied me and asked what can he do for me so I told him what I wanted and he asked me to do what ever he asked of me which I did. He told me not to worry that my ex girlfriend will come back crawling on her kneels asking for forgiveness as soon as he cast the spell so he cast the spell and the following day my ex girlfriend came back to me, right now I and my girlfriend are happy. This is the reason I decided to put it in writing so that anybody that is hopeless will find the reason to be hopeful. If you are in the same situation, DR.ZAIKI is the right spell caster that will solve your problem, he’s not a scammer. You can email him on: DRZAIKISPLLHOME2@GMAI L.COM try and see what he can do!

Unregistered

After six years in marriage with my husband with 3 kids, he suddenly started going out with other women and coming home late, each time i confronted him it turns out to be a fight and he always threatened to divorce me at all time, my marriage was gradually coming to an end. i tried all i could to stop him from this unruly attitude but all proved abortive, until i saw a post in the forum about a spell caster who helps people cast spell on marriage and relationship problems, at first i doubted it but decided to give it a try, when i contacted this Spell caster Dr. Dangogo via email, he helped me cast a spell and within 4 hours my husband came back apologizing for all he has done and promised never to do such again and today we are happily together again. Contact this Great spell caster for your marriage or relationship issues via this email; dr.dangogospell@gmail.com

Unregistered

After six years in marriage with my husband with 3 kids, he suddenly
started going out with other women and coming home late, each time i
confronted him it turns out to be a fight and he always threatened to
divorce me at all time, my marriage was gradually coming to an end. i tried
all i could to stop him from this unruly attitude but all proved abortive,
until i saw a post in the forum about a spell caster who helps people cast
spell on marriage and relationship problems, at first i doubted it but
decided to give it a try, when i contacted this Spell caster Dr. oba via
email, he helped me cast a spell and within 4 hours my husband came back
apologizing for all he has done and promised never to do such again and
today we are happily together again. Contact this Great spell caster for
your marriage or relationship issues via this email;
drobaspellhome@gmail.com

Unregistered

I just want to share my experience with the entire world on how i got my husband back and saved my marriage… I was married for 5 years with 2 kids and i have been living happily with my family until things started getting ugly with me and my husband that leads us to fights and arguments almost every time… it got worse at a point that my husband filed for divorce… I tried my best to make him change his mind & stay with me cause i loved him with all my heart and didn't want to loose my husband but everything just didn't work out… He moved out of the house and still went ahead to file for divorce… I pleaded and tried everything but still nothing worked. The breakthrough came when someone introduced me to this wonderful, great spell caster called DR ALEX from DELIVERSPELLTEMPLE@gmail.com. Who eventually helped me out… I have never been a fan of things like this but just decided to try it because I was desperate and left with no choice… He did the spell for me and things really work out as he promise and my husband have a change of mind and come back home to stay with me and the kids. And promise never to hurt me again. we are living happily as it was with the help of DR ALEX. If you are in need of help you can contact DR ALEX via email @ DELIVERSPELLTEMPLE@gmail.com. He is here to help good luck.

Leave a comment

Live Updates


Monthly Archives


Site Statistics




'Best Travel Blog' Finalist 2011

'Best Micro-blog' Winner 2011

'Best Entertainment Blog' Winner 2010
Close