« Miri Is A Party Town | Main | World Cup Roti Canai »


Saturday, 17 June 2006

Short Talk:

I'm heading home tonight. Miri was fun but I do miss the comfort of home and regular Internet access to write long drawn out entries.

Meanwhile, have you ever wondered how to which team to support for the World Cup?

Good Bird

Some birds only chirp and fly. Other birds go hard or flaccid, depending on the mood.

Then there's this mutated bird that can wear cap, pick up a broom and sweep the floor. How cool is that?

Sometimes I wish my bird can make itself more useful.

70 Comments

Unregistered

OMG. Haha! That particular sign has been in Miri for like, ever.

It's been there ever since I was a little girl. Maybe even before I was born.

I haven't given a second thought about it till now. :P

I remember thinking that that was one fugly bird. XD

Unregistered

you are not satisfy with your bird kenny?be beware,it may abadon you later!

btw,im the first ya :)

Unregistered

sh*t Emily

Unregistered

im fourth!

Unregistered

uhuh...

Unregistered

man u're loosing it and ur post get's worse

Unregistered

So, cheesie bribes you the most ya -_-lll

Unregistered

shit~! i'm in top 10~!!!!

Unregistered

anyway...it;'s a boring post

Unregistered

did i just make top 10???

Unregistered

yea, me too... :(

Unregistered

birdy!~

Unregistered

give Kenny some space la. Blitz, You can write a splendid post everyday meh?

Unregistered

nice picture u have there of miri. plus the shirt was perfect too. heh. i'm from miri and i read your blog. so if i were to have seen you i really would have 'followed' you just to see if my eyes didnt betray me. oh well. =)

Unregistered

you can't teach an old bird new tricks. btw i thought you were going to zhng your bird?

Unregistered

ah the birdie which tells us to keep the city clean, they repainted a few times already actually. :)

Unregistered

Productive post, Kenny...

Unregistered

hey kenny.im a reader of your blog and i saw you in parkson just now.you were using white singlet. i was about to greet you but im kinda in rush.it was great seeing you in real life.hehe.ohya,i love ur posts.

Unregistered

i think your bird is upset after you wanted to zhng it. like imagine if someone stripped the skin off your head. maybe that's why it's not doing more housework. besides, do you really want that? it will be too tired for OTHER jobs.

Unregistered

See. Other people make less-than-perfect comments about Kenny Sia's post and does everyone jump on the bandwagon to flame them? No.

Eg.
man u're loosing it and ur post get's worse
Posted by: blitz at 17 June 2006 5:41 PM

anyway...it;'s a boring post
Posted by: ting at 17 June 2006 6:29 PM

Only because Kenny Sia happened to reply to my comment they decide to get all emo.

D'oh.

Unregistered

hoho, long time nv tag u kenny.. u seen to be enjoying life yah? when's ur next trip to singapore? Blogger Con 07? hehe

Unregistered

Speaking of birds kenny...zhnging yours is a big mistake. It'll be a huge blow to the pleasure you receive!

Unregistered

It's like you are running out of idea to write for a post, and here it is, the short one about a "good bird"...!

Unregistered

What do the malay words mean?
i think the pic is very, very weird.

Registered

I wasn't running out of idea to write.

I was just out of time.

Unregistered

You should've make a review on the alleys where people would singgah for cheap liquors lar.

Unregistered

my bird serves me just fine... be happy with yours

Unregistered

The photo quite dirty leh. The bird of the bird like mari-kita like that.

Or is that the tail huh?

Unregistered

My birdie is like torpedo

Unregistered

Only because Kenny Sia happened to reply to my comment they decide to get all emo.

Skyler har. Lol.

Its more that people dont wanna support them, after all the support you got before. :)

its a sign kenny. asking you to zhng ur bird. then it can mutate too.

Unregistered

lol...

Unregistered

For a moment, I wondered what that thing sticking up was. Then I realised it was probably the tail. Heh.

Unregistered

so kenny! have u decided to chop or not to chop off ur kukubird?

Unregistered

lolz
wtf is that?

Unregistered

I am seriously getting sick with cheesie's cheesy here, cheesy there. Grow up.

Unregistered

fugly bird

Unregistered

Sometimes I wish my bird can make itself more useful.

What the hell does dat suppose to mean???!!! EW!!!

Unregistered

Maybe if you zhng it, it can become a supermodel.

Unregistered

at least the bird like yours

it has hair!

Registered

Where did you find all these ideas man..

Can your bird be eaten? :P

Unregistered

look at the broom head...familiar??? :P

Unregistered

I didn't know we still have daggy ads like these *lol*

Unregistered

u know the meaning deeply inside this pic?? it is telling us that....

we are in a new world!!!!! a xiao didi male bird can also help to sweep the floorrr!!!! it is not a job for female anymore... female only do some other jobs like... b##bs jobs...bl#w jobs

Unregistered

You can use it to lift heavy loads like what I discovered some indian yogis do!

Unregistered

==lll

u r getting colder n colder....

Unregistered

""Posted by: Cheryl at 17 June 2006 9:26 PM
Speaking of birds kenny...zhnging yours is a big mistake. It'll be a huge blow to the pleasure you receive!""

Where on earth did you hear that Cheryl???
Please enlighten me..

Unregistered

ur bird gonna lost it's skin.

Unregistered

Was kind of wondering how many chinese people have done zhinging their birds noadays? Kindly angkat tangan if you have zhing your bird hehehe........

Unregistered

Kenny you're so dirty. Haha...yea, I want a bird like that too.

Unregistered

AHAHAHAHA~!!!!!!

Unregistered

WEIRD POST...not a good read compare to prievous posts

Unregistered

Hey Dude, may mutation from Apu may be ?

http://www.simpsonstrivia.com.ar/simpsons-photos/wallpapers/apu-nahasapeemapetilon.gif

Unregistered

U mean it's actually NOT useful now?? Oh geez! U gotta get help, dude! ***gasp***

Unregistered

u can put ur birdie to better use, like:

1. kill
2. plant
3. erase
4. paint
5. swear
6. surf
7. dream

Unregistered

i am the last one,
of course not everyday you should write a funny post. support you all the long.

Unregistered

Update leh! Or you really went to zhng your you-know-where :P?

Unregistered


yea, that bird is cool.. reminds me of sesame street's big bird.. haha..

Unregistered

This reminds me of our local sport mascots :)

Unregistered

I'm number 61!

Unregistered

I think the bird look like Nobita's friend.. the.. the.. the rich kid who always lend his comic to Giant/Jyian? What's his name again..?? Suneo !

Unregistered

now even a lot kennysia's comments are also as boring and childish as well. Jeez... 61? 62? 63? 64? 65? 66? 67? 68? 69? 70? 71? 72? 73? 74? 75? 76? 77? 78? 79? 80? 81? diu nei la

Unregistered

pisai:i'm number 64!

Unregistered

kill 4 love
plant 4 flower
erase 4 purity
paint 4 beauty
swear 4 marriage
surf 4 sex
dream 4 money

Unregistered

If your bird isn't useful you might want to consider going out once in a while and getting laid :D

Unregistered

If your bird isn't being useful, perhaps you should give it a chance to be ;)

Unregistered

oh man wtf happened

Unregistered

use ur hand to help it, it will do something great...

Unregistered
Unregistered
Unregistered

the Ghee Hiang bakua oso got Boxing Chicken ma

Leave a comment

Live Updates


Monthly Archives


Site Statistics




'Best Travel Blog' Finalist 2011

'Best Micro-blog' Winner 2011

'Best Entertainment Blog' Winner 2010
Close