« The Yellow Cows of Xiang Yang Market | Main | Perth Food »


Wednesday, 19 October 2005

Short Talk:

40 Year Old Virgin has gotta be the funniest comedy to hit cinemas this year! What a pity it won't be hitting Malaysian cinemas anytime soon.

Maybe it would, after the censors cut out all the funny bits and left it with 20 minutes of clean, uninspiring dialogue. Times like these, I actually encourage piracy.

Sleepless In Perth

I haven't been getting much sleep since I came to Perth.

I can't sleep when those two little monsters are practically crawling all over my face at SIX FREAKIN' AM in the morning. Oi, leave me alone lah!

59 Comments

Unregistered

! They're so adorable! I want uncle Kenny too!

Unregistered

And you are sleeping in their bed, arent't you? *Points to brown teddy at the side* Of course they would want to reclaim their snooze place!

Unregistered

..and oh, those goggles remind me of Willy Wonka..

Unregistered

Hey man..

at least you are now trained to be a father...

next time if you have a football team of Children... hehe.

they are cut babies...

muaks :D

Unregistered

oh, so they are the LITTLE MONSTERS now laaa? Too much. So cute laaaa the kiddies..! What are those eye gear for?

Unregistered

Muahaha. Kenny owned.

Unregistered

theyre damn cute!

Unregistered

Facing the same problem but only one cute girl in my case who wakes me up by crying "susu, susu" in my ear whenever I am in KL early in the morning.

Unregistered

wah, enjoying some play-play father time with the cuties, eh. good practise. i got eye massager too. i have the ogawa one. not bad, huh.

Unregistered

aww...so cute. like ur son waking u up early in the morning.

Unregistered

They are so adorable man!

Unregistered

mr. sia, you look like alien, lah!

may the force be with you, pluto-tian!!

Unregistered

Hey dude, just flip them off :)

Unregistered

..and oh, those goggles remind me of Willy Wonka..

Suertes, is do you mean Willy Wanker? :D

Anyways, cute pic of those kids (I often call them little bastards though).

BTW, they really should make a movie 'Sleepless In Perth' starring Kenny Sia and his two 'anak buah'.

Unregistered

awww...that is so cute!

those retro-looking sleeping goggles :)

oh, and the kids are adorable, too...

Unregistered

Now, a little Suplex, powerbomb or just a simple frog-splash will come in handy.. I play those with little kids too. They love it very much

Unregistered

Aww, they're just curious of that Ultraman on their bed.

Unregistered

Hey Kenny! You have one of those super-long pillows too! I like. =)

The kiddies are so adorable makes me want to have some of my own. Sigh.

You should put up your itineray of events so that us Perth bloggers can stalk you from afar... hehehe

Unregistered

its a good thing you had those goggle-thing like on. you might never know if they poke and dig ur eyes out!

haha. i bet they digged ur nose while u were sleeping. haha.

did they?

Unregistered

OMG they are such CUTIES ~!!!!!!!!!!!!!!!!

hmmm these days perth quite hot yah ... Yawnzzz

Unregistered

wah.. cute le...

Unregistered

nevermind la... not that you ve got kacau everyday like that.. =P once in the blue moon thing, y not? lol

Unregistered

haha...so cute...
tink i use to do stuff like tis when i was young too...
haha

Unregistered

good one kenny, now u got everyone gaga over the 2 gugu!

Unregistered

so cute lah :) are those kids your sisters? :)

Unregistered

so cute la those kids! haha.. what's the gear on ur eyes?

Unregistered

Did anyone notice..?

..the PINK PYJAMAS!

Unregistered

it looks as if you're slping in their cot.

REALLY!

Unregistered

that's why you should always have some whiskey handy..............

Unregistered

hahah! very cute!!

Unregistered

I wanna be on top of you too..

:p

Unregistered

Cute little babies

Unregistered

Trust me to surf for a few hours and not laugh at anything but actually guffaw when i come to yours.

Expected la.

:)

Unregistered

ufchick, you'll end up on top of me if you do that. I'll always be the one on top of Kenny in direct contact! Heh heh...

Unregistered

oh man...

I'll just hug his arm then..
*sob*sob*

Unregistered

addict + christina, oi you two... cut it out. ;) Such an innocent post also let you two turn dirty one. heh.

Unregistered

uncle kenny, how come u so soong one. sleep oso got eye massager one.

Unregistered

aaawwwhhh..gramps! aren't they cutteeee???? :D :D :D

Unregistered

Close your door uncle Kenny :) If not we(2 kids) will come in again :P

Unregistered

They're so cute!

Unregistered

Pink Pjs, Kenny???

Unregistered

omg they r so cute!

Unregistered

Eh? You are at Perth? Maybe we should meet up.

Unregistered

looks like they're using some kind of device to brain-wash you or something.... XD

Unregistered

What's the device beside you?

Unregistered

Piracy is good hmmkay.

Actually that's generally the reason I buy pirates, not because of the price or quality, merely due to the censorship.

Unregistered

At least now Kenny won't be lying when he says he's a babe magnet, and that he has really embarassing taste in PJs. Maybe it's related. Pink, guys, PINK.

Unregistered

GOSH! Kenny, u have got the cutest kids in front of u.

Unregistered

hello! :) your sister's kiddies are so cute! :P lols...anyways, i'm a frequent visitor..first time posting a comment. heh. :)

Unregistered

Welcome back to Perth.

Unregistered

u shlda came earlier, u missed the perth royal show.

i think there's gonna be an MOS event on 28th Oct, if u r still in town by then, u might wanna check it out.

Unregistered

Maybe they're actually aliens in the form of cute little babies, detecting his brain waves and siphoning out his thoughts with every touch. Ha ha.

Unregistered

kenny sleeping with a soft toy! hahaha

Unregistered

Isn't that Jayden? God, they look cute..

Unregistered

Are u doing a Micheal Jackson??? Kenny, Bad kenny! LOL...

Unregistered

Wah, you look like the incredibles ! no wonder they're all over you !

Unregistered

nice babies. hahs

Unregistered

tsktsk. you took their teddy bear. you deserved it. BAD UNCLE!

Unregistered

attack of the killer babies !
argh !
woo hoo 1

Leave a comment

Live Updates


Recent Comments

Monthly Archives


Site Statistics




'Best Travel Blog' Finalist 2011

'Best Micro-blog' Winner 2011

'Best Entertainment Blog' Winner 2010
Close